Dezbatere publică online organizată vineri de Primărie; ce proiect va fi pus în discuție
Primăria anunță că vineri, 3 noiembrie, va organiza o dezbatere publică online. Cei interesați sunt invitați să participe accesând accesând următorul link: https://us02web.zoom.us/j/83030799998?pwd=UGp1QmJEd250SnlnY21KcGN5ZWtYUT09.
Proiectul de hotărâre care urmează să fie pus în discuție vizează indexarea pe baza ratei de schimb a monedei euro la data de 02.10.2023 a impozitului pe mijloacele de transport prevăzute la art. 470 alin. (5) și (6) din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare.
„Persoanele interesate să prezinte verbal propunerea lor în cadrul dezbaterii publice vor avea la dispoziţie 5 minute pentru prezentare. Aceste persoane sunt rugate să se înregistreze online la adresa de e-mail dezbaterepublica@primariaarad.ro sau direct la sediul instituţiei Primăria Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 73, Palatul Cenad, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri orele 08:30 - 13:30, persoana de contact: Consilier Serviciul Relaţii Externe şi Protocol Instituţional, Direcţia Comunicare, Mitrofan Mihai, telefon: 0257/281850, int. 278.
La dezbaterea publică online sunt invitaţi să participe toţi cei interesaţi: persoane fizice şi juridice, organizaţii ale societăţii civile, societăţi comerciale, reprezentanţi ai instituţiilor publice interesate, ai presei, etc.
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include: Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad, Referatul de aprobare al Primarului şi Raportul de specialitate al Direcţiei Venituri, Serviciul Juridic, Contestaţii.
Documentaţia poate fi consultată:
- Pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Arad, la acest link.
- La sediul Primăriei Municipiului Arad, din Bulevardul Revoluţiei, nr 73, Palatul Cenad, Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri orele 08:30 - 13:30.
- Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la registratură, în Palatul Cenad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 73, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30.
Menţionăm faptul că propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se mai pot depune până la data de 03 11 2023.
1. Prin formularul online disponibil pe pagina de internet la:
2. Ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro
3. Prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75
4. La sediul Primăriei Municipiului Arad, la registratură, în Palatul Cenad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 73, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri orele 08:30 - 13:30.
Mesajele transmise vor purta menţiunea «Propuneri privind”, transmit reprezentanții Primăriei.