Primăria anunță care este noul program la Relații cu Publicul
Apelați la mijloacele de comunicare la distanță, rămâne îndemnul nostru pentru toți cei care zilele acestea au nevoie de sprijinul Primăriei Municipiului Arad în soluționarea problemelor personale sau profesionale.
„Pentru siguranța tuturor, alegeți să vă prezentați la ghișeele instituției noastre doar în situații excepționale. În contextul creșterii continue a numărului de îmbolnăviri confirmate este extrem de important să vă protejați pe dvs. și pe apropiații dvs”, se arată într-un comunicat de presă al Primăriei.
În situațiile în care problemele nu pot fi soluționate cu ajutorul mijloacelor la distanță, atunci este bine să știți că începând de luni, 30 martie 2020, programul de relații cu publicul este următorul:
Direcția |
Serviciul |
Programul cu publicul |
Direcția Comunicare: |
Serviciul Relații cu Publicul |
Marți și joi: 10.00– 12.00 |
Direcția Venituri |
|
Marți și joi: 10.00– 12.00 |
Serviciul Public Local Comunitar de Evidența Persoanelor |
Serviciul Stare Civilă |
Luni - vineri: 10.00 – 12.00 Sâmbătă: 11.00-13.00 (doar serviciul decese) |
Serviciul de Evidenţă a Persoanei |
Luni-vineri: 12.00 - 14.00 |
În tot acest timp, Primăria Municipiului Arad pune la dispoziția arădenilor următoarele mijloace la distanță:
- Pagina web: www.primariaarad.ro;
- hartă sesizări;
- Platforma de contact – Plătește online!;
- Plăți online acces trafic greu;
- Forum întrebări/răspunsuri;
- Adresează petiții, sesizări, reclamații, întrebări;
- E-mail: pma@primariaarad.ro; sesizări@primariaarad.ro;
- acces@primariaarad.ro
- Telefon: 0257/281850
- Fax: 0257/284744; 0257/253842.
„Acum, mai mult ca oricând, apelați la mijloacele alternative de comunicare cu noi! Vă mulțumim pentru înțelegere”, mai spun reprezentanții Primăriei.