Din cauza COVID – 19, Primăria anunţă: program restrâns la Relații cu Publicul
Pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu coronavirus, Primăria Municipiului Arad restrânge programul de lucru cu publicul. Astfel începând cu data de 17 martie 2020, până la încetarea stării de urgență dată de epidemia de Coronavirus SARS-COV2, programul de lucru al personalului încadrat în structurile care asigură desfășurarea activității de relații cu publicul este următorul:
Luni, Miercuri, Vineri: 10.00 – 12.00
Marți: 14.00 – 16.00
Joi: 16.00 – 18.00
În această perioadă, Primăria Municipiului Arad asigură relația cu publicul preponderent prin următoarele mijloace la distanță, publicate pe site-ul oficial al Primăriei Municipiului Arad:
- Pagina web: www.primariaarad.ro;
- hartă sesizări;
- Platforma de contact – Plătește online!;
- Plăți online acces trafic greu;
- Forum întrebări/răspunsuri;
- Adresă petiții, sesizări, reclamații, întrebări;
- E-mail: pma@primariaarad.ro; sesizări@primariaarad.ro; registratura@primariaarad.ro;
- Telefon: 0257/281850
- Fax: 0257/284744; 0257/253842
„Acum, mai mult ca oricând, apelați la mijloacele alternative de comunicare cu noi! Vă mulțumim pentru înțelegere”, susţin reprezentanţii Primăriei.