CURS ONLINE MANAGER PROIECT LA CAMERA DE COMERŢ ARAD
Începând cu data de 15 iulie 2020, Camera de Comerţ din Arad organizează un nou curs acreditat de MANAGER PROIECT (COD COR 242101). Cursul se organizează integral online pe platforma ZOOM, iar examenul va fi susţinut tot online.
Toți absolvenții cursului Manager de Proiect primesc:
- certificat Manager Proiect, eliberat de A.N.C. cu vizele Ministerele Muncii şi Educaţiei
- discount de 10% pentru înscrierea la oricare alt curs organizat de CCIA Arad
- teste online pentru autoevaluare şi pregătirea examenului
- suport de curs, materiale şi formulare pentru a le putea folosi în activitate.
“Cursul Manager Proiect poate reprezenta un element important de recomandare pentru oricine şi în orice poziţie a proiectului. Până şi o afacere poate fi abordată ca un proiect, astfel că dobândirea competenţelor de manager proiect este un pas înainte pentru a iniţia şi gestiona propria afacere”, declară preşedintele Camerei de Comerţ Arad, arh. Gheorghe Seculici.
Condiții de înscriere: studii superioare.
Acte necesare (în copie): BI/CI, diploma de studii, certificat de naștere, certificat de căsătorie (dacă este cazul).
Formator- doamna Gabriela Chiricheu.
“Cursul se adresează celor care își încep o carieră de manager de proiect independent; Membrilor echipelor de proiect, persoanelor implicate în implementarea proiectelor cu finanțare internă sau externă, specialiști sau coordonatori ai departamentelor de dezvoltare, reprezentanți ai autoritătilor publice locale si centrale, ai IMM-urilor sau membrilor ONG care accesează Fonduri Structurale şi tuturor celor care doresc să capete cunoștințe și abilități în domeniul managementului de proiect”, informează managerul Centrului de formare profesională din cadrul CCIA Arad, prof. Carmen Crişan.
Continutul cursului Manager de Proiect:
- Stabilirea scopului proiectului.
- Stabilirea cerințelor de management integrat al proiectului.
- Planificarea activităților si jaloanelor proiectului.
- Graficul Gantt;
- Diagrama PERT;
- WBS (Work breakdown structure);
- Tipuri de management: Kaizen, JIT (Just-in-time);
- Metodologiile Waterfall versus Agile;
- Exemple de teste PMP;
- Managementul riscurilor cuprinzând tehnici de identificare a riscurilor;
- Managementul echipei de proiect (Team management);
- Managementul comunicării în cadrul proiectului;
- Managementul timpului (Time management);
- Managementul calității proiectului.
- Gestiunea utilizarii costurilor si resurselor operaționale pentru proiect.
- Realizarea procedurilor de achiziții pentru proiect.