Cererile pentru eliberarea cazierelor se va face on-line
În perioada 30.03.2020 - 30.04.2020,
cu posibilitatea de prelungire
Cererile pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar vor fi depuse doar online, pe adresa de e-mail cazier@ar.politiaromana.ro sau pe fax, la numărul 0257/207.118.
Cererile se pot descărca de pe adresa : https://ar.politiaromana.ro/ro/utile/documente-eliberari-acte/cazier-judiciar-eliberare-cazier, se completează și semnează (scanare / fotocopiere după semnare), după care se transmit online, însoțite de documentele aferente (act de identitate în termen de valabilitate/acte specifice persoane juridice), cu exprimarea clară a motivului solicitării certificatului de cazier.
- Adeverinţele pentru integritate comportamentală vor fi solicitate de către instituţiile din sistemul de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice altă entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copiii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, conform art. 18 alin. 3 din Legea nr.118/2019, fără îndrumarea cetăţenilor la sediul poliţiei (online pe adresa cazier@ar.politiaromana.ro sau fax 0257/207.118).
- Eliberarea certificatului de cazier judiciar și de integritate comportamentală se face DOAR LA GHISEUL IPJ ARAD, după 24 de ore (calculate pentru zilele lucrătoare) de la inregistrarea cererii trimise prin e-mail/Fax, la poliție, după următorul program:
Luni, Marţi, Joi : 830-10; 1430-1530
Miercuri : 830-10; 1430-17
Vineri : 830-10; 13-14
- SE SISTEAZĂ eliberarea certificatelor de cazier judiciar persoanelor fizice/juridice la Poliția orașelor CHISINEU-CRIS, CURTICI, INEU, LIPOVA, NĂDLAC, PECICA, SEBIȘ și SÂNTANA (cu excepția urgențelor), documentele fiind eliberate DOAR la reședința I.J.P. ARAD (strada Vârful cu Dor 17-21).
ATENȚIE !
Cererile NU vor fi trimise la Direcţia Cazier Judiciar, Statistică şi Evidenţe Operative din cadrul I.G.P.R. pe adresa cazier@politiaromana.ro sau la I.P.J. Arad la adresa cabinet@ar.politiaromana.ro
Hotărârea CSAT nr. 30 din 16.03.2020, respectiv a Anexei nr. DSN1/445 din 16.03.2020 privind PLANUL DE ACŢIUNE la instituirea stării de urgenţă- Capitolul II, art. 14 - "Se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă.".