Termenul de preluare a cererilor prelungit pentru comercianții de pepeni
Primăria Municipiului Arad anunță prelungirea perioadei de depunere a cererilor pentru obținerea acordului de ocupare a domeniului public în vederea desfășurării activității de comerț ambulant cu pepeni.
Astfel cei interesați trebuie să știe că cererile, împreună cu documentația, se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) sau on-line, la oricare dintre adesele de e-mail: registratura@primariaarad.ro sau pma@primariaarad.ro în perioada 14.06-15.07. 2024.
Amplasamentele pentru desfășurarea activității de comerț ambulant cu pepeni pe domeniul public al municipiului sunt următoarele:
- Cartier Grădişte - Piaţa Carpaţi - str. I.B. Deleanu intersecția cu str. Z. Moricz;
- Cartier Grădişte - str. Petru Rares nr. 22, aleea dintre Biserica Ortodoxă și Gradința nr. 10;
- Cartier Bujac - str. Independenței (tronson între str. Leului și str. Năsăud);
- Cartier Gai, lângă Biserica Ortodoxă Sîrbă (str. Dunării);
- Cartierul Aradul Nou – Calea Timișorii (zona fostului magazin „Lanțul”, actual „Sanex”);
- Cartier Alfa – intersectia dintre str. Barbu Lautaru si str. Aurel Suciu, nr. 39, Bl. 35;
- Cartier Confectii – intersectia dintre str. Liviu Rebreanu si str. Prof. Dr. Aurel Ardelean (platforma betonata);
- P-ţa U.T.A. - între magazinul”Profi” si biserică (pe partea dinspre biserică);
- Cartier Micălaca – b-dul N. Titulescu intersecția cu str. V. Lucaciu (între zona verde și stâlpii metalici din colțul „Digi RCS-RDS”).
„Comerţul ambulant cu pepeni se desfăşoară în perioada 20.06-30.09.2024, dar nu înainte de achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcţia Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad.
Documentaţia pentru obţinerea acordului va cuprinde:
- cererea tip pentru obţinerea acordului de ocuparea domeniului public, care se găseşte pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, http://www.primariaarad.ro/ şi la Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
- copie buletin de identitate sau carte de identitate;
- copie Atestat de producător (vizat la zi, fiind autorizat în vederea cultivării pepenilor);
- acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului), conform Legii nr. 265/2022 privind registrul comerțului și pentru modificarea și completarea altor acte normative cu incidență asupra înregistrării în registrul comerțului cu modificările ulterioare;
- procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.
Condiţiile de desfăşurare a comerţului ambulant cu pepeni, sunt următoarele:
- marfa va fi expusă doar în perimetrul locaţiei stabilite;
- comercializarea pepenilor se va realiza direct din mijlocul de transport (care trebuie să aibă număr de înmatriculare);
- este permisă doar comercializarea cu pepeni;
- activitatea desfăşurată nu va afecta circulaţia pietonală și auto şi nici activitatea specifică zonei (circulația pe pistele de biciclete etc.);
- se va respecta curăţenia domeniului public afectat;
- se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente din cadrul Primăriei Municipiului Arad, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat.
În cazul constatării nerespectării condițiilor stabilite, acordul se consideră retras de drept”, susțin reprezentanții Primăriei.