Primăria caută recenzori; ce acte trebuie să ducă cei care doresc să fie înscrişi pe listă
Primăria Municipiului Arad continuă înscrierile pe lista persoanelor din rândul cărora se vor selecta recenzorii pentru colectarea datelor prin interviul față în față, care vor participa la efectuarea Recensământului Populaţiei şi Locuinţelor din România, care va avea loc în perioada 16.05.2022-17.07.2022.
„Orice persoană interesată se poate înscrie la Primăria Municipiului Arad, etaj 1, camera 37, zilnic, până la ora 16,00.
Documente necesare:
1.copie a actului de identitate (18 ani împliniți);
2.copie a actului de studii (cel puţin diplomă de absolvire a liceului);
3.copie a certificatului de căsătorie (sau alt document justificativ) pentru persoanele al căror nume din diploma de studii nu corespunde cu cel din actul de identitate);
4.cazier judiciar.
Modelul cererii de înscriere se găsește pe site-ul instituției: www.primariaarad.ro, secțiunea Recensământul Populației și Locuințelor.
Mai multe informații, inclusiv privind plata pentru activitate, sunt publicate pe site”, se arată într-un comunicat de presă al Primăriei.