Cazanele de încălzire puse de CNI la Bazinul de Polo se strică când ţi-e lumea mai dragă
„Dacă poţi să faci ceva astăzi, lasă pe mâine că poate nu mai trebuie făcut, iar dacă totuşi faci ceva poimâine, atunci fă-o prost”, cam acesta este principiul după care s-au condus pe vremea guvernelor PSD cei de la Compania Naţională de Investiţii atunci când a venit vorba de Bazinul de Polo de la Arad. O lucrare care a fost începută în 2008 a fost finalizată, după cum vă amintiţi probabil, abia în 2019. Dacă investiţia a fost dată în folosinţă în luna martie, în toamnă au început să apară diverse probleme, bazinul trebuind să fie închis, timp de o lună, din cauza defecţiunilor apărute la sistemul de încălzire şi cel de recirculare a apei.
Potrivit unui raport al Recons, acum se impune schimbarea celor două cazane din cauză că în ultimul timp au dat cam multe rateuri, spre nemulţumirea clienţilor. „În data de 12.03.2021 a avut loc o avarie la unul din cazanele de încălzire pe gaz care a fost scos complet din funcţiune, în continuare s-a funcţionat doar cu un singur cazan şi acela având doar trei din cele patru arzătoare pornite, deci la o putere de 75% faţă de cea instalată pe cazan. Tehnodomus a chemat firma care se ocupă cu reparearea şi întreţinerea cazanelor pe gaz, care a venit în data de 16.03.2021, a constatat şi a reuşit să repare un arzător la cazanul stricat pe avarie, astfel încât să funcţioneze la jumătate din capacitate. A fost prezentat planul de reparaţii întocmit, precum şi intervalul de timp până la care se va reveni la funcţionarea normală a cazanelor.
A fost informată Primăria Arad cu privire la cele întâmplate şi faptul că aceste cazane pe gaz model AKTES AKTEMIX 650 au avut numeroase avarii (unul mai fiind odată schimbat complet el luând chiar foc), nu prezintă fiabilitate şi siguranţă în exploatare, astfel încât oprarea continuă este afectată, nu poate fi asigurată în totalitate apa caldă menajeră, încălzirea, climatizarea şi umiditatea aerului din interior, precum şi încălzirea bazinelor de înot de polo, clienţii bazinului fiind profind nemulţumiţi de această situaţie şi conform celor expuse am propus supunerea spre analiză a posibilităţii schimbării celor două cazane cu altele mai performante care să asigure o siguranţă în exploatare corespunzătoare, având în vedere că ele sunt încă în garanţie”, se arată în raportul Recons semnat de directorul Nicolae Mehelean.
Foto Arhivă