Canicula îi face pe reprezentanții CAS să le reamintească arădenilor că anumite cereri pot fi soluționate și fără o deplasare prealabilă la sediul instituției
Reprezentanții Casei de Asigurări de Sănătate le reamintesc arădenilor care au nevoie de diverse documente necesare accesului la servicii medicale că acestea pot fi obținute și fără o deplasare prealabilă la sediul instituției.
„Având în vedere perioada de caniculă și disconfort termic, vă reamintim faptul că există posibilitatea soluționării cererilor transmise de către cetățeni fără a fi necesară deplasarea la sediul institutiei, prin transmiterea documentelor :
- prin serviciile poștale, la adresa : Arad, Bdul. Revoluţiei Nr. 45, cod poștal 310181, jud. Arad
- sau
- pe site-ul CAS ARAD casar@casar.ro – Contact –Date de contact;
- și informații punctuale pe adresele de email :
Biroul Relaţii cu Asiguraţii : asig.casar@casar.ro.
- Carduri naţionale: card.national@casar.ro .
- Formulare europene : casar@casar.ro
- Rambursari servicii medicale UE : casar@casar.ro
- Dispozitive medicale : dispozitive@casar.ro.
- Ingrijiri la domiciliu : ingrijiri_dom@casar.ro.
- Carduri europene : casar_card@casar.ro.
Solicitarea eliberării cardului european se poate face rapid prin intermediul website-ul https://www.cardeuropean.ro .
Depunerea cererii- tip împreună cu copia actului de identitate se face la adresa casar_card@casar.ro.
Cardul se eliberează în termen de 7 zile lucrătoare de la data depunerii documentelor și va fi distribuit prin serviciile Poștei Române”, transmit reprezentanții CAS.