Angajații ANAF se întâlnesc cu contribuabilii pentru a discuta despre dotarea cu noile case de marcat
Agenția Națională de Administrare Fiscală organizează, luna aceasta, întâlniri cu contribuabilii, precum și cu distribuitorii și unitățile acreditate de service pentru AMEF. „În cadrul întălnirilor, toate întrebările contribuabililor cu privire la tema «Case de marcat: facilități, obligații, termene» vor primi un răspuns adecvat din partea specialiștilor ANAF”, se arată într-un comunicat de presă al ANAF.
Dacă prima întâlnire de luna aceasta a avut loc pe 22 iulie, la sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, următoarea va avea loc mâine, de la ora 14, la sediul Direcției Generale de Administrare a Marilor Contribuabili, iar în 30 iulie, tot de la ora 14, va avea loc o altă întâlnire la sediul Direcției Generale a Finanțelor Publice Ploiești. „Invităm contribuabilii interesați să utilizeze Formularul de Contact, disponibil pe site-ul instituției, pentru a se înscrie la întâlnirile organizate. Precizăm că înscrierea se realizează în limita locurilor disponibile. Lunar, Agenția Nationala de Administrare Fiscală organizează peste 100 de întâlniri cu contribuabilii, la nivel național, în care sunt abordate teme fiscale de interes”, se mai arată în comunicat.
Lista întâlnirilor organizate de ANAF poate fi accesată la urmatorul link https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/servicii_anaf.htm.