Noul Registru de evidență al salariaților REGES ONLINE: informații la un click distanță de fiecare salariat
Întrucât începând cu data de 1 aprilie 2025 noul Registru de evidență a salariaților REGES ONLINE este la dispoziția salariaților și angajatorilor, Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad aduce în special în atenția salariaților informații utile cu privire la accesarea facilă a aplicației.

Astfel, aceștia vor putea accesa ușor și securizat propriul istoric avut în calitate de angajat cu contract individual de muncă, prin vizualizarea și descărcarea extrasului din Registru în aplicația web, accesând de pe orice laptop/PC linkul https://reges.inspectiamuncii.ro/, sau din aplicația mobilă Salariat pentru sistemele de operare iOS/Android.
„Extrasul va fi generat de sistem cu semnătura electronică a Inspecției Muncii.
De asemenea, salariații au posibilitatea de a verifica orice înregistrare operată de către angajator, cu privire la contractul său de muncă și pot primi notificări, prin e-mail sau în aplicația de pe telefonul mobil, ori de câte ori angajatorul înregistrează o modificare a contractului de muncă, suspendarea sau încetarea acestuia.
Un fapt semnificativ îl reprezintă oportunitatea salariatului de a trimite, prin aplicație, notificări angajatorului, ori de câte ori constată o neconcordanță între datele înregistrate în Registru și situația de fapt.
Modalitățile prin care salariații pot accesa Registrul se regăsesc pe site-ul Inspecției Muncii la adresa https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/cum accesez/, iar pentru cei care optează să consulte extrasul din Registru la Ifo Kiosk-ul amplasat în incinta Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad, strada Episcopiei nr.11-13, vor accesa adresa https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/cum-accesez-kiosk/.
Totodată invităm salariații și toate persoanele interesate să acceseze pagina oficială de internet a instituției itmarad.ro, unde vor găsi de asemenea informații utile cu privire la procedura de accesare a Registrului”, susține reprezentanții ITM Arad.