Primăria a stabilit amplasamentele pentru comerțul ambulant cu pepeni
Primăria Municipiului Arad a stabilit amplasamentele pentru desfășurarea activității de comerț ambulant cu pepeni pe domeniul public al municipiului. Fiecărui amplasament îi sunt alocați câte 3,00 mp.
Locațiile sunt următoarele:
1. Cartier Grădiște – Piața Carpați – str. I.B. Deleanu intersecția cu str. Z Moricz – patru locuri;
2. Cartier Bujac – Str. Independenței (tronson între str. Leului și str. Năsăud) – trei locuri;
3. Cartier Gai – lângă Biserica Ortodoxă Sârbă (str. Dunării) – trei locuri;
4. Cartierul Aradul Nou – Calea Timișorii (zona fostului magazin „Lanțul”, actual “Sanex”) – două locuri.
Comercializarea pepenilor se va face direct din mijlocul de transport. Locurile de vânzare se atribuie în limita stabilită conform celor de mai sus, urmând a se emite acordul de ocupare a domeniului public pentru activități comerciale.
„Documentaţia pentru obţinerea acordului va cuprinde:
-cererea tip pentru obţinerea acordului de ocuparea domeniului public, care se găseşte pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, http://www.primariaarad.ro/ şi la Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
-copie buletin de identitate sau carte de identitate;
-copie Atestat de producător (vizat la zi, fiind autorizat în vederea cultivării pepenilor);
-acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului), conform Legii nr. 265/2022 privind registrul comerțului și pentru modificarea și completarea altor acte normative cu incidență asupra înregistrării în registrul comerțului cu modificările ulterioare;
-procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.
Cererile, împreună cu documentația se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) sau on-line, la adresa de e-mail: registratura@primariaarad.ro, în perioada 03.07-14.07.2023.
Comerţul ambulant cu pepeni se desfăşoară în perioada 15.07 – 30.09.2023, dar nu înainte de achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcţia Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad.
Condiţiile de desfăşurare a comerţului ambulant cu pepeni, sunt următoarele:
-marfa va fi expusă doar în perimetrul locaţiei stabilite;
-comercializarea pepenilor se va realiza direct din mijlocul de transport (care trebuie să aibă număr de înmatriculare);
-este permisă doar comercializarea cu pepeni;
-activitatea desfăşurată nu va afecta circulaţia pietonală și auto şi nici activitatea specifică zonei (circulația pe pistele de biciclete etc.);
-se va respecta curăţenia domeniului public afectat;
-se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente din cadrul Primăriei Municipiului Arad, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat.
În cazul constatării nerespectării condițiilor stabilite, acordul se consideră retras de drept”, transmit reprezentanţii Primăriei.