Vremea Romania, Arad -6°C

Stiri Arad

Inspectoratul Școlar Județean Arad a organizat conferința finală în cadrul proiectului de parteneriat strategic „Story Logic Net Community- Collaborative Writing for Children Multiliteracy Skills Utilising Multimodal Tools”

Inspectoratul Școlar Județean Arad a organizat conferința finală în cadrul proiectului de parteneriat strategic „Story Logic Net Community- Collaborative Writing for Children Multiliteracy Skills Utilising Multimodal Tools” nr. 2018-1-PT01-KA201-047325, finanțat prin programul Erasmus+ şi coordonat de către ADVANCIS BUSINESS SERVICES, LDA, PORTUGALIA, în parteneriat cu PROJETO SCHOLE LDA, MATOSINHOS, PORTUGALIA; PANEPISTIMIO DYTIKIS MAKEDONIAS, FLORINA, GRECIA;  INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN ARAD, ROMÂNIA; SZKOLA PODSTAWOWA NR 1 IM.KEN W KRAKOWIE, POLONIA și implementat în perioada 2018-2021.

Inspectoratul Școlar Județean Arad a organizat conferința finală în cadrul proiectului de parteneriat strategic „Story Logic Net Community- Collaborative Writing for Children Multiliteracy Skills Utilising Multimodal Tools”
Comentează 0

Scopul proiectului StoryLogicNet: îmbunătățirea competențelor de multiliterație a copiilor cu vârste între 8 și 12 ani prin dezvoltarea, testarea și livrarea educatorilor și părinților a unei noi metodologii de învățare bazată pe scriere colaborativă online de povești digitale pentru ”Clasa creativă a secolului 21”.

Evenimentul, organizat sub forma unui workshop, în cadrul căruia a fost prezentat proiectul, activitățile și rezultatele intelectuale, funcționarea platformei https://www.storylogicnet.eu, a reunit 50 cadre didactice învățământ primar din școlile arădene.

Un interes deosebit a atras și prezentarea cu tema ”Creativitate și multiliterație” susținută de conf. dr. Tiberiu Dughi de la Universitatea ”Aurel Vlaicu” Arad.

Transferul de know-how către cei prezenți și modalitatea de lucru cu elevii s-au realizat prin workshop-ul coordonat de inspector școlar învățământ primar Raluca Layer, alături de trei din cele 10 cadre didactice implicate de la Școala Gimnazială ”Aron Cotruș” Arad (unitate pilot în cadrul proiectului), doamnele profesor pentru învățământ primar Nan Camelia, Cășuțiu Delia, Vincze Amalia.

După cum a precizat prof. Adina Avacovici, inspector școlar pentru proiecte educaționale, ”acest proiect are rezultate valoroase prin multiplele valențe formative pentru elevii din ciclul primar și moduri de abordare a competențelor de multiliterație folosind instrumente multimodale”.

Menționăm doar câteva aspecte de impact:

• impact în viitor prin faptul că se adresează copiilor de 8-12 ani, ale căror atitudini și comportamente sunt în formare

• abordare inovativă flexibilă care permite accentual pe subiecte specifice, incluzive, teme legate de cetățenie, atât de relevante pentru comunitatea locală

• folosește o metodologie de scriere colaborativă care poate genera impact real asupra comportamentelor și atitudinilor

• contribuie la dezvoltarea competențelor transversale în manieră integrativă: alfabetizare, storytelling, creativitate, comunicare, muncă în echipă etc.

• poate fi folosit la clasă sau în alte context, inclusiv în familie

• ușor de implementat, ușor de diseminat, fiind accesibil online

Produsul final al acestui proiect este o pedagogie inovativă bazată pe un instrument de scriere colaborativă disponibilă on – line The Story Logic Net Comunity, prin accesarea site-ului www.storylogicnet.eu.

 

 

Galerie foto (3)


Scrie un comentariu

trimite