Direcția Venituri din cadrul Primăriei încurajează contribuabilii să apeleze la mijloacele online de comunicare și cele electronice de plată
Primăria Municipiului Arad le remintește contribuabililor că pentru a evita zilele acestea deplasările la ghișeele Direcției Venituri, au la dispoziție mai multe variante online pentru depunerea declarațiilor, solicitarea certificatelor fiscale, sau pentru a-și plăti taxele și impozitele locale.
În ceea ce privește declarațiile, pentru cei care au user și parolă pentru Platforma Cetățeni declarațiile pot fi depuse direct pe platformă.
În același timp declarațiile pot fi trimise și pe mail, respectiv:
- Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane fizice la adresa: sipf@primariaarad.ro;
- Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane juridice la adresa: dvp.sipj@primariaarad.ro;
- Pentru scădere de amenzi la adresa directiavenituri@primariaarad.ro;
- Pentru scutire de impozit sau taxă la adresa sjcdvp@primariaarad.ro;
- Pentru probleme referitoare la contracte la adresa marius.panda@primariaarad.ro;
Dacă ne referim la certificatele fiscale, solicitările pot fi trimise la următoarele adrese:
- Pentru persoane fizice – sipf@primariaarad.ro
- Pentrtu persoane juridice- dvp.sipj@primariaarad.ro.
În aceleși context al măsurilor luate la nivel local, cu privire la prevenirea infestărilor cu coronavirus, conducerea Direcției Venituri precizează că plata taxelor și impozitelor locale se poate efectua online, cu card bancar, pe site-ul Primăriei Arad, secțiunea Direcția Venituri (coloana din stânga paginii, a treia de sus în jos), accesând butonul Platforma de Contact. Autentificarea se poate face cu user și parolă, pentru cei care au depus cerere pentru Acord DDI sau doar pe baza CNP-ului.
„Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru alegerea dvs. de a folosi mijloace
online”, susţin reprezentanţii Direcţiei Venituri.