Demisii pe bandă rulantă în administrația publică din Brașov; vezi ce s-a întâmplat
Pe lângă găsirea banilor pentru asigurarea cheltuielilor comunităţilor, conducătorii autorităţilor locale trebuie rezolve şi problema personalului. Mai exact, prin „Ordonanţa trenuleţ” au fost blocate angajările, iar printr-o sentinţă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie emisă la finalul lunii ianuarie, un funcţionar public care are şi o decizie de pensionare nu mai poate lucra în administraţie, fiind nevoit să plece din instituţie, scrie bzb.ro.
![Demisii pe bandă rulantă în administrația publică din Brașov; vezi ce s-a întâmplat](/html/media/photos/0/59/798/big/CJB.jpg)
Conform preşedintelui Consiliului Judeţean Braşov, Adrian Veştea, din administraţia judeţeană braşoveană au plecat în urma deciziei Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie 11 persoane, dintre care 9 funcţionari şi 2 cu statut de personal contractual. El a mai spus că în organigrama Consiliului Judeţean Braşov sunt, în total, peste 40 de posturi vacante.
Din Primăria Braşov au plecat 5 persoane care cumulau pensia cu salariul, printre ei fiind directorul economic al Primăriei Braşov, Marilena Tudorache. De asemenea, potrivit informaţiilor purtătorului de cuvânt al Primăriei Braşov, Sorin Toarcea, au mai plecat persoane de la „Achiziţii” sau „Tehnic”, „Amenajarea Teritoriului”, departamente importante în cadrul instituţiei. Deocamdată, la nivelul municipalităţii braşovene nu a fost stabilită modalitatea de înlocuire a acestora.
Din Primăria Codlea au plecat 12 pensionari, a declarat primarul municipiului, Mihai Cîmpeanu.
Intrați AICI pentru detalii.
Sursa foto: Facebook Consiliul Județean Brașov