Complexul comercial Galleria Arad va fi relansat cu un NUME NOU. Iată planurile proprietarilor actuali
Fără să anunțe câți bani sunt dispuși să investească în relansarea mall-ului, managerii afirmă că va fi un complex diferit, cu activități noi pentru Arad.
În ultimii ani, Galleria a devenit un exemplu de afacere eșuată. Nici nu este de mirare că în pofida investiției inițiale de 70 de milioane de euro, mall-ul a fost vândut pentru doar 2,1 milioane de euro în toamna anului trecut.
Noii proprietari anunță însă că sunt dispuși să investească oricât ar fi necesar pentru a face afacerea profitabilă. Ei vin cu un plan ambițios, dar care poate fi pus ușor sub semnul întrebării, având în vedere că nu oferă termene și nici sume.
Noul manager al centrului comercial, Simona Allice Man, anunță că se va renunța definitiv la numele ”Galleria”, pentru că ar fi devenit sinonim cu eșecul. Man dă vina pe ”managementul defectuos” din ultimii cinci ani și spune că patronii actuali au idei de revitalizare a afacerii.
Nu s-a luat o decizie definitivă privind noul nume al mall-ului. Cert este că va fi transformat după un concept de tip ”minicity”. Adică ”un oraş în miniatură”, conform managerului, în care vizitatorii pot petrece timpul liber. Vor exista un hipermarket, spații de joacă pentru copii, de divertisment pentru adulți, spații pentru sport, galerie de magazine și activități noi care nu au fost dezvăluite, probabil de teama concurenței care a ”furat” cam ce era mai bun de la Galleria: clienții și unele branduri celebre.
Managerii spun că sunt într-un stadiu avansat de negociere cu branduri internaționale și promit că în curând vor oferi detalii arădenilor despre cum se va transforma mall-ul.