Vremea Romania, Arad -6°C

Stiri Arad

Apple App Store: în curând mai multă publicitate pe iPhone și iPad

Apple App Store: în curând mai multă publicitate pe iPhone și iPad
Comentează 0

Apple va afișa mai multe reclame în App Store pe iPhone și iPad în viitor. Ar trebui să fie disponibil spațiu publicitar suplimentar pentru ca dezvoltatorii să își facă publicitate aplicațiilor. Nu credem că este o veste bună pentru fanii Apple. Printre altele, zona „Astăzi” anterior fără anunțuri, care în prezent afișează doar conținut organizat, este afectată.

Până în prezent, Apple s-a abținut de la încorporarea reclamelor vizibile și s-a limitat doar la spațiu publicitar din secțiunea „Recomandat” a căutării și a rezultatelor căutării. Aici, conținutul promovat este evidențiat în culoare și marcat clar cu nota „Anunț”. În viitor, marcajul va fi păstrat, dar publicitatea va fi plasată mult mai vizibil, potrivit WinFuture.

După ce au apărut primele imagini, Apple a declarat că își va face în curând spațiu și pentru publicitate în fila „Today”. Pagina de pornire introdusă odată cu reproiectarea App Store în 2017 a servit până acum ca o imagine de ansamblu organizată editorial asupra aplicațiilor iOS noi și populare, precum și pentru prezentarea colecțiilor de aplicații adecvate sezonier (de exemplu, aplicații utile pentru sărbători etc.). O a doua plasare are loc în zona inferioară „S-ar putea să-ți placă și asta” a paginilor magazinului de aplicații Apple. Nu știm în acest moment dacă noua direcție Apple va fi urmată și de Samsung și Xiaomi sau alte companii din top 5 mondial în materie de smartphone-uri.

Înainte ca Apple să lanseze noul său spațiu publicitar la scară largă, plasamentele ar trebui testate în prealabil cu un număr limitat de dezvoltatori. În plus, potrivit companiei, aceasta continuă să acorde o mare importanță confidențialității utilizatorilor săi. Prin urmare, noile anunțuri trebuie să urmeze „orientări și principii stricte”. Printre altele, se colectează mai puține date cu caracter personal care ar putea fi utilizate pentru publicitate personalizată și nici nu este planificat un link către ID-ul personal Apple.

Rămâne de văzut dacă Apple va decide să introducă noul spațiu de publicitate în magazinele sale de aplicații din întreaga lume. În orice caz, reclamele proeminente ar trebui să ajute compania să obțină venituri din publicitate semnificativ mai mari.

Sursa Foto: via winfuture.de


Scrie un comentariu

trimite