Vremea Romania, Arad -6°C

Stiri Arad

Primăria a stabilit locurile destinate comerțului cu produse specifice zilei de Sf. Nicolae

Primăria Municipiului Arad a stabilit locațiile pentru desfăşurarea activităţilor comerciale cu ocazia zilei de Sf. Nicolae. Suprafața atribuită este de 2 mp/locație, iar fiecare comerciant poate ocupa un singur amplasament, cu asigurarea unei distanțe de minim 2 m între amplasamente.

Primăria a stabilit locurile destinate comerțului cu produse specifice zilei de Sf. Nicolae
Comentează 0

Acestea sunt repartizate după cum urmează:

1.     B-dul Revoluţiei intersecţia cu str. Crişan nr.1 (Bl. A, între sc. A şi B) - 8 locuri;       

2.       B-dul Revoluției nr.24-26 (între poartă și magazinul „Marelbo”) - 10 locuri;

3.     B-dul Revoluţiei intersecţia cu str. Ion I.C. Brătianu (Bl. 35 până la nr. 33) - 4 locuri;                                                       

4.     B-dul Revoluţiei nr. 43 (intrarea în Policlinică şi Banca Transilvania) - 10 locuri;

5.     B-dul Revoluției nr.84 - 86 (de la ghereta cu cărți până la nr. 88) - 8 locuri;

6.       B-dul Revoluției nr. 92 - 96 (între Universitatea de Vest Vasile Goldiș și ”Articole medicale Focus”)  - 8 locuri;

7.       Zona Boul - Roșu staţia de tramvai spre centru (B-dul Decebal, în spate la postul TRAFO) - 3 locuri;

 8.     Cartier Micălaca - Aleea Borsec - 10 locuri;

 9.     Cartier Micălaca – B-dul N. Titulescu intersecția cu str. V. Lucaciu (între zona verde și stâlpii metalici din colțul Digi RCS-RDS” ) -  5 locuri;

10.    P-ţa U.T.A. - între magazinul ”Profi” si biserică (pe partea dinspre biserică) -  8 locuri;

11.    P-ţa U.T.A. (Calea Aurel Vlaicu colţ cu str. Bumbacului, între magazinul “Calla” şi patiserie) – 5 locuri;

12.    P-ţa UTA - Calea Aurel Vlaicu nr. 63 – 67 (între magazinul “Super Mercato” şi Profi) – 5 locuri;

13.   Calea Aurel Vlaicu – bl. Z16, bl. Z17 ( între CEC Bank şi magazinul „Mobexpert”) – 8 locuri;

14. Calea Aurel Vlaicu, nr. 163, bl. 6 (de la cafeneaua “Platinium” până la colţul dinspre “Kebab House”) – 10 locuri;

14.    Piața Arenei (pe trotuar în zona magazinului ”Profi”) - 5 locuri.

 

 „Cererile de participare la eveniment împreună cu documentația se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari  (camera 5 din Palatul Cenad) sau online, la e-mail: registratura@primariaarad.ro  sau la pma@primariaarad.ro  , începând cu data de 07.11.2022 până la data de 11.11.2022.

Comerţul ambulant se desfăşoară în perioada 03.12.2022 – 06.12.2022, dar nu înainte de achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcţia Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad.

Documentaţia pentru obţinerea acordului va cuprinde:

- cererea tip pentru obţinerea acordului de ocupare a domeniului public, care se găseşte pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, www.primariaarad.ro   şi la Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;

 - copie buletin de identitate sau carte de identitate;

 - copie Atestat de producător (vizat la zi);

- acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului);

 - procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.

Condiţiile de desfăşurare a comerţului ambulant cu articole tradiţionale specifice Sărbătorii de Sf. Nicolae în perioada 03.12.2022 - 06.12.2022, sunt următoarele:

- marfa va fi expusă doar în perimetrul locaţiei stabilite;

- este permisă doar comercializarea cu articole tradiţionale specifice Sărbătorii de Sf. Nicolae;

- activitatea desfăşurată nu va afecta circulaţia pietonală și auto și nici activitatea specifică zonei;

- se va respecta curăţenia domeniului public afectat;

- se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, din cadrul Primăriei Municipiului Arad, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate a vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat;

În cazul constatării nerespectării condițiilor amintite anterior, acordul de ocupare a domeniului public se consideră retras de drept”, transmit reprezentanții Primăriei.

Sursa foto: Facebook Primăria Municipiului Arad

Articole asemanatoare


Scrie un comentariu

trimite