Obligații pentru asociațiile de proprietari
Reprezentanții Uniunii Locale a Asociațiilor Locative Arad (ULALA) țin să informeze asociațiile de proprietari că în primul trimestru al anului trebuie organizate adunările generale.
Mai mult, în aceste condiții, toate asociaţiile de proprietari au obligaţia, conform Legii nr. 196/2018, să își actualizeze statutul și acordul de asociere, întocmite la constituirea asociaţiei, precum și să redacteze un regulament al condominiului. „Acestea sunt documente care atestă funcţionarea legală a asociaţiei. Pentru acest motiv, aceste documente trebuie, după redactare, să fie validate prin încheierea judecătorească pronunțată de judecătoria în raza căreia își desfășoară activitatea asociația de proprietari. În acest sens vă comunicăm faptul că începând cu ziua 11 februarie 2019, începem această activitate, acordând consultanță juridică gratuită pentru asociaţiile membre ale Uniunii”, susține Dorina Lupșe, președintele ULALA.
În continuare, aceasta a ținut să precizeze că mai multe informații despre stadiul conceperii standardului ocupațional, care se află în dezbatere la grupul de lucru din Ministerul Dezvoltării, vor fi comunicate la adunarea generală din data de 11 februarie 2019, la care va participa și președintele Ligii Habitat, Mihai Mereuță.