Dezbatere publică privind contractul de concesiune asupra Ștrandului Neptun și Patinoarului Municipal
Primăria Municipiului Arad invită pe toţi cei interesaţi la întâlnirea de dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ: Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului nr. 63744/23.07.2024 privind delegarea prin concesiune a gestiunii Serviciului public pentru organizarea, amenajarea, întreținerea și exploatarea zonelor de agrement – Ștrandul Neptun și Patinoarul Municipal.
Evenimentul va avea loc în data de 05.09.2024, ora 15.00, la sala Regele Ferdinand- Primăria Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75 și online prin platforma ZOOM accesând următorul link:
https://us02web.zoom.us/j/89764671684?pwd=aPkioWOoxSKEne41urHHbKyEzZ7NPP.1
Paragraf descriptiv - Proiectul de hotărâre se referă la aprobarea Studiului nr. 63744/23.07.2024 privind delegarea prin concesiune a gestiunii Serviciului public pentru organizarea, amenajarea, întreținerea și exploatarea zonelor de agrement – Ștrandul Neptun și Patinoarul Municipal, prezentat în Anexa, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Se aprobă forma de delegare a Serviciului public pentru organizarea, amenajarea, întreținerea și exploatarea zonelor de agrement – Ștrandul Neptun și Patinoarul Municipal, respectiv gestiune delegată, prin atribuirea directă a contractului de concesiune de servicii și bunuri către operatorul economic S.C. RECONS SA S.A. Arad.
Ordinea de zi a evenimentului:
- Deschiderea evenimentului (anunțarea temei si a ordinii de zi, prezentarea reprezentanţilor insituţiei, a procedurii şi a regulilor de desfaşurare a evenimentului)
- Prezentarea succintă a motivaţiei şi a proiectului de act normativ supus dezbaterii publice (reprezentant al iniţiatorului, experţi sau specialişti care au participat la elaborare)
- Prezentarea verbală de către cetăţenii interesaţi a propunerilor privind modificarea proiectului de act normativ supus dezbaterii publice
- Închiderea întâlnirii (prezentarea etapelor următoare în procesul de adoptare, cu menţionarea termenelor aferente)
Persoanele interesate să prezinte verbal propuneri în cadrul dezbaterii publice vor avea la dispoziţie 5 minute pentru prezentare. Aceste persoane sunt rugate să se înregistreze online la adresa de e-mail dezbaterepublica@primariaarad.ro sau direct la sediul instituţiei Primăria Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 73, Palatul Cenad, la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30, persoana de contact: consilier juridic Compartimentul Asistență Juridică, Direcția Comunicare - Antonina Bulboacă, telefon 0257/281850, int. 304, precum și la data dezbaterii publice, la sala de ședință.
La dezbaterea publică sunt invitaţi să participe toţi cei interesaţi, în limita locurilor disponibile în sală, persoane fizice şi juridice, organizaţii ale societăţii civile, societăţi comerciale, reprezentanţi ai instituţiilor publice interesate, ai presei, etc.
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include: Proiect de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad; Raportul de specialitate al Direcției Patrimoniu- Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Public, Referatul de aprobare al Primarului, Studiul de oportunitate.
Documentaţia poate fi consultată:
- Pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Arad, la acest link: https://www.primariaarad.ro/dm_arad/portal.nsf/AllByUNID/proiect-de-hotarare-nr-53-din-24072024-0004162e?OpenDocument
- La sediul Primăriei Municipiului Arad, din Bulevardul Revoluţiei, nr 73, Palatul Cenad, Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 – 17:30, vineri între orele 08:30 – 13:30.
- Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la registratură, în Palatul Cenad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 73, la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30
- Prin formularul online disponibil pe pagina de internet la acest link: https://www.primariaarad.ro/dm_arad/portal.nsf/AllByUNID/C93732E213DBDCA1C2258934004804A7?OpenDocument
- Ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro
- Prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75.
- La sediul Primăriei Municipiului Arad, la registratură, în Palatul Cenad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 73, la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30.
Materialele transmise vor purta menţiunea “Propuneri privind Proiectul de hotărâre privind aprobarea Studiului nr. 63744/23.07.2024 privind delegarea prin concesiune a gestiunii Serviciului public pentru organizarea, amenajarea, întreținerea și exploatarea zonelor de agrement – Ștrandul Neptun și Patinoarul Municipal – inițiativa primarului”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet, la acest link:
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
consilier juridic- Compartimentul Asistență Juridică- Direcția Comunicare: Bulboacă Antonina, telefon: 0257/281850, int 304, e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro
Participarea la dezbaterea publică reprezintă acordul explicit al participantului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul îndeplinirii unor obligații legale de către Primăria Municipiului Arad.