Vremea Romania, Arad -6°C

Stiri Arad

Discuții aprinse în CLM pe marginea organizării concursului de proiecte de management al HUB Cultural mArta

Pe ordinea de zi a ședinței extraordinare a CLM de astăzi a fost și proiectul de hotărâre privind modificarea art.1 alin. (4) lit. c) şi a art. 2 din Anexa la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 755/2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management pentru instituția publică HUB Cultural mArta. 

Discuții aprinse în CLM pe marginea organizării concursului de proiecte de management al HUB Cultural mArta
Comentează 0

Viceprimarul Ilie Cheșa, inițiatorul întregului proiect mArta, a cerut grupului USR să motiveze abținerea de la vot privind proiectul de astăzi care ar însemna încă un pas spre organizarea unui nou concurs pentru ocuparea funcției de manager al HUB Cultural mArta. 

Liderul grupului USR, Florin Stana, a spus că „am votat inițial, dar nu s-a întâmplat nimic, așteptam să se întâmple ceva, a trecut timpul și vrem să accelerăm acest proces”. 

Ilie Cheșa a venit cu replica: „Populismul dumneavoastră nu mă impresionează. Ce înseamnă nu s-a întamplat nimic? Avem două linii europene”. 

Florin Stana i-a răspuns: „Nu ați putut să vă susțineți proiectul. E vina dumneavoastră că nu ați prezentat Consiliului Local ce s-a întâmplat. Vă rog frumos în viitor să vă prezentați punctul de vedere și veți avea susținerea noastră.”

Amintim că la concursul de proiecte de management organizat în vederea ocupării postului vacant de manager din cadrul instituției publice HUB Cultural mArta nu s-a înscris niciun candidat, prin urmare s-au aprobat două modificări la Anexa la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 755/2022, privind faptul că „Managementul instituţiilor publice de cultură poate fi încredinţat unei persoane fizice care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii: (...) c) întruneşte condiţiile de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă”. 

De asemenea, s-a aprobat următorul calendar care privește concursul în sine.

„În vederea reluării procedurii de organizare a concursului de proiecte de management pentru ocuparea postului vacant de manager din cadrul instituției publice HUB Cultural mArta, se stabilește următorul calendar:

a) 02.02.2023 - aducerea la cunoştinţa publică de către autoritate, pe pagina de internet a instituţiei publice de cultură şi a autorităţii, după caz, precum şi prin afişare la sediul instituţiei publice de cultură şi al autorităţii care organizează concursul a anunțului de organizare a concursului de proiecte de management, a caietului de obiective, a regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, precum și a bibliografiei;

b) 02.02.2023-24.02.2023 - elaborarea și depunerea proiectului de management de către candidaţi;

c) 27.02.2023–28.02.2023 – perioada de selecție a dosarelor;

d) 01.03.2023-09.03.2023 - analiza proiectelor de management de către membrii comisiei de concurs – prima etapă;

e) 10.03.2023 - aducerea la cunoştinţa candidaţilor, în scris, precum și  aducerea la cunoștința publică, prin afişare la sediul instituţiei publice de cultură şi al autorităţii, care organizează concursul şi pe pagina de internet a acestora, a notei obţinute în prima etapă. Sunt declaraţi admişi pentru susţinerea etapei a doua, candidaţii care au obţinut în prima etapă a concursului nota minimă 7.

f) 13.03.2023 - susţinerea proiectelor de management în cadrul interviului, la sediul autorității din Bdul. Revoluției nr. 75, Arad – a doua etapă.

g) 14.03.2023 - aducerea la cunoștința candidaților, în scris, precum și la cunoștința publică, prin afişare la sediul instituţiei publice de cultură şi al autorităţii, care organizează concursul şi pe pagina de internet a acestora, a rezultatului concursului.

Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţii asupra modului de respectare a procedurii privind organizarea şi desfăşurarea concursului la Serviciul Resurse umane (cam. nr. 8 – Palatul Administrativ) din cadrul Primăriei Municipiului Arad, în termen de 5 zile lucrătoare de la data aducerii la cunoştinţa candidaţilor a rezultatului concursului.

Contestaţiile se soluţionează în termen de 3 zile lucrătoare de la data expirării termenului pentru depunerea contestaţiilor. În termen de 24 de ore de la expirarea termenului în care pot fi depuse contestaţii sau, după caz, de la data soluţionării acestora, rezultatul final al concursului, lista nominală a candidaţilor şi alte informaţii de interes public sunt aduse la cunoştinţa publică, prin grija autorităţii”.


Scrie un comentariu

trimite