Vremea Romania, Arad -6°C

Stiri Arad

SCANDAL cu plăcinte la Arad. O campanie Praktiker + McDonald's stârnește nemulțumiri

De câteva săptămâni, clienții Praktiker au surpriza să primească alături de bonul de casă și un tichet pentru o plăcintă gratuită la McDonald's. Numai că surpriza este și la casa cunoscutului restaurant, unde mulți nu au primit nimic.

SCANDAL cu plăcinte la Arad. O campanie Praktiker + McDonald's stârnește nemulțumiri
Comentează 8

”Păstrează acest cupon, prezintă-l în oricare dintre restaurantele McDonald's participante și primești o plăcintă din partea casei!”. Este ceea ce scrie pe cupoanele pe care clienții Praktiker le primesc la casă, când plătesc produsele cumpărate. Din text se înțelege clar că pe baza acestui cupon primești o plăcintă gratuită la restaurant. Mii de persoane ar fi primit astfel de cupoane, începând din 3 martie, conform reprezentanților magazinului de bricolaje.

Mulți arădeni care în ultimele săptămâni au mers la McDonald's ne-au sesizat, însă, că nu au primit plăcintele. Când au ajuns la restaurant, angajații le-au cerut, pe lângă acest cupon, și bonul de casă de la Praktiker. Despre faptul că acest bon ar trebui păstrat și prezentat la restaurant, nu le-a spus nimeni nimic în magazinul de bricolaj. Și nici nu este menționat pe cupon.

”Am fost foarte nemuțumită, pentru că eram cu fetița mea la plimbare și am intrat să luăm plăcinta. Mi s-a spus că nu se poate fără bonul de la Praktiker. Nu văd relevanța acelui bon, dacă deții acest cupon, pe care scrie că beneficiezi de o plăcintă. Vă dați seama că nu am stat să mă cert pentru o plăcintă, dar m-am simțit jignită de felul în care suntem păcăliți clienții. Este o campanie murdară prin care ți se dă impresia că primești ceva, mizându-se probabil pe faptul că majoritatea oamenilor nu mai merg să-și ridice plăcinta”, ne povestește o arădeancă.

O altă doamnă ne-a relatat o întâmplare similară. ”La casă la Praktiker nu mi-au spus să păstrez bonul. Chiar am făcut de cinci ori cumpărături acolo și am primit de fiecare dată câte un tichet, așa că am mers cu ele să ridic plăcintele, că tot aveam treabă în Centru. Evident, nu mi-au dat nimic. M-am simțit foarte prost când am fost refuzată, ceilalți clienți se uitau nedumeriți”, spune femeia.

Un client ne-a oferit două cupoane pentru a verifica reacția celor de la restaurant. Luni, ne-am prezentat și am revendicat plăcintele. O doamnă din fața noastră a avut un astfel de cupon și a fost întrebată de casieriță dacă are bonul de la Praktiker. ”Nu l-am păstrat...”, a spus femeia parcă stânjenită. Totuși, casierița i-a dat plăcinta, fără alte comentarii. Când ne-a venit rândul și am prezentat cele două tichete, casierița ne-a cerut bonul de la magazin, pe care nu-l dețineam. ”Îmi pare rău, nu vă pot servi, pentru că am dat deja astăzi câteva plăcinte fără bonuri și nu avem voie”, a spus tânăra. Pe ce criterii unii primesc plăcintele, iar alții nu, nimeni nu ne-a explicat. ”Nu putem să vă dăm fără să dovediți că ați făcut cumpărături pentru că cei de la Praktiker poate împart cupoanele propriilor angajați și ne trezim că dăm o mie de plăcinte”, a spus o altă angajată, care părea a fi supervizoarea tinerei casierițe.

Am sunat la Praktiker pentru a obține un punct de vedere. O reprezentantă ne-a declarat, neoficial, că trebuie prezentat și bonul de cumpărături, informație pe care mulți, poate majoritatea clienților, nu o primesc la casă. Această condiție nici nu poate fi verificată, pentru că McDonald's și Praktiker nu au publicat online un regulament al campaniei.

I-am spun reprezentantei că oamenii nu sunt informați corect la casă. ”Noi îi informăm, dar vă dați seama că dăm 700 – 800 de cupoane pe zi, deci e posibil să ne mai scape”, susține angajata.

Cel mai probabil, însă, casierițelor de la Praktiker le-a ”scăpat” în majoritatea cazurilor să-și informeze clienții, pentru că sunt mulți nemulțumiți în Arad. În doar câteva zile, șapte persoane ne-au contactat pentru a ne relata aceeași întâmplare. Oamenii au insistat că nu regretă că n-au mâncat plăcintele, ci au ținut să facă public faptul că au fost puși în situații stânjenitoare din cauza unor angajați care nu-și fac treaba corect.

Articole asemanatoare


Scrie un comentariu

trimite