DM drogerie markt: înțelegerea pieței și a consumatorilor oferă creștere financiară și în acest an
dm drogerie markt, singurul lanț de drogherii prezent pe piața românească a marcat, recent, finalul anului financiar 2018/2019 și se bucură și de această dată de creștere semnificativă a tuturor indicatorilor de performanță. În acest an, cifra de afaceri a crescut cu 20%, au fost create peste 180 noi locuri de muncă, compania își desfășoară activitatea într-un nou sediu central, 12 noi magazine au fost și deschise și altele au fost modernizate.
Dacă anul trecut cifra anuală de afaceri era peste 415 milioane lei, anul acesta ea a ajuns la 498 milioane lei, ceea ce semnifică o creștere de 20%. Toate acestea cu ajutorul a 105 magazine. În perioada 2018 - 2019, mai multe filiale au fost modernizate și 12 filiale au fost deschise, cu gândul de a fi cât mai aproape de clienți și nevoile acestora. ”Investițiile de 35 de milioane de lei au inclus amenajarea noului sediu central, care cuprinde un spațiu generos și modern, conceput pentru 150 de angajați și include atât birouri și săli de ședințe, cât și spații de relaxare și alte facilități. Cu o suprafață totală a terenului de 32.000 de metri pătrați, proiectul include și un depozit cu o suprafață totală de 6.800 metri pătrați, în care își desfășoară activitatea 150 de oameni. Zilnic pleacă din depozitul dm 200 de paleți de marfă, de la peste 150 de furnizori interni și externi.” afirmă Ivana Martináková”, Președinte al consiliului de conducere al dm drogerie markt România.
Creșterile se datorează totodată angajaților. dm drogerie markt se ghidează după o filosofie simplă: fiecare membru al echipei își cunoaște sensul muncii și poate oricând să răspundă la întrebarea de ce face ceea ce face. Astfel, într-o atmosferă relaxată, deschisă și profesională, toți au oportunitatea de a învăța și de a evolua împreună pe plan profesional. În anul care tocmai s-a încheiat, compania a oferit mai multor oameni șansa de a face parte din povestea dm, prin crearea a 185 noi locuri de muncă. Totodată, angajații sunt o sursă importantă de idei și informații pentru cei care trec pragul magazinelor.
”dm drogerie markt a continuat și anul acesta politica de expansiune, consolidând poziția sa de specialist în frumusețe, sănătate, îngrijire a casei și copilului. Toate acestea au fost rezultatul mai multor factori: diversificarea produselor la raft, apropierea de consumatori prin deschiderea de noi magazine, menținerea unei atmosfere primitoare pentru noii angajați, atenția către nevoile comunităților și creșterea interacțiunii cu ele prin campanii dedicate de comunicare și CSR.”, detaliază Cristian Crișan, administrator dm drogerie markt România.
Din campaniile de CSR desfășurate face parte și ”Dințișorii veseli”. Aflată în această toamnă la cea de-a doua ediție, campania a vorbit despre importanța dezvoltării obiceiurilor sănătoase, mai precis cele care țin de igiena orală, de la vârste cât mai fragede. Campania s-a desfășurat în 10 grădinițe din 10 orașe din țară, urmând ca proiectul să continue la nivel național.
Alternative sustenabile incluse în continuare în sortiment:
Acționarea într-o manieră exemplară și responsabilă este unul dintre principiile după care se ghidează dm drogerie markt, un principiu care conectează mulți clienți cu compania. Prin urmare focusul a fost pe extinderea inovațiilor ecologice în sortimentul dm - de la produse de îngrijire corporală, exclusiv cu ingrediente curate din plante nemodificate genetic şi netestate pe animale, ambalate în recipiente din plastic reciclat, la detergenți de rufe vegani, concepuți să reducă poluarea mediului înconjurător, până la veselă din tărâțe de grâu de unică folosință și biodegradabilă.
Inovații „verzi” la mărcile dm
În paralel cu listarea articolelor sustenabile ale brandurilor partenere, dm continuă să dezvolte, de asemenea, categoria de produse sustenabile marcă proprie. O parte dintre produse sunt 100% biodegradabile, altele folosesc materiale prietenoase cu mediul, cum ar fi periuța de dinți din lemn, fără plastic, de la alverde NATURKOSMETIK, altele au ambalaje fără plastic, precum cele de la alverde NATURKOSMETIK, acestea fiind doar exemple de numeroase inovații „verzi” la cele mai populare mărci dm. Totodată, gama dmBio a fost extinsă printr-o linie de produse fără gluten pentru a face accesibilă calitatea organică și persoanelor cu intoleranță la gluten.
În primăvară, dm drogerie markt a dezvoltat un concept complet nou pentru bărbați: SEINZ. Brandul premium, cu produse de îngrijire pentru bărbați, punctează, pe lângă înscenarea vizuală a produselor și aspecte sustenabile: multe materiale de ambalare sunt fabricate din materiale reciclate, de exemplu șamponul negru și sticlele de duș cu un conținut de 97% plastic reciclat. O parte din venituri este direcționat către proiectul „Plastic Bank“, care combate sărăcia și degradarea mediului în țările slab dezvoltate sau în curs de dezvoltare, permițând oamenilor să facă schimb de deșeuri de plastic colectate cu bani, alimente, tichete de educație și acces gratuit la internet.
dm România:
-
Cifră de afaceri de 498 milioane lei (crește de 20 de procente)
-
Locuri de munca nou create:185
-
Număr magazine 105
-
Investiții de 35 milioane lei pentru deschiderea a 12 magazine noi în anul financiar 2018/2019, modernizarea magazinelor existente, amenajarea noului sediu central, implementarea îmbunătățirilor proceselor și a noilor tehnologii
Concernul dm:
-
Cifră de afaceri de 11.195 milioane Euro (crește de 4,6 de procente)
-
Angajați total: 62.061
-
Număr magazine 3.668
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 13 țări: Austria, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3500 de magazine și 60.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 10 ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 940 de locuri de muncă și a deschis peste 100 de magazine.