Vremea Romania, Arad -6°C

Stiri Arad

Dezbatere publică privind bugetul de venituri și cheltuieli al municipiului Arad

Primăria Municipiului Arad îi invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică privind următoarele proiecte de acte normative: „Proiect de hotărâre privind repartizarea excedentului bugetar al Municipiului Arad rămas nerepartizat" și „Proiect de hotărâre privind adoptarea Bugetului General de Venituri și Cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2025".

Dezbatere publică privind bugetul de venituri și cheltuieli al municipiului Arad
Comentează

Evenimentul va avea loc în data de 24.03.2025, ora 11.30, la sala Regele Ferdinand- Primăria Municipiului Arad, Bulevardul Revolu iei, nr. 75 și online prin platforma ZOOM accesând următorul link:

https://zoom.us/j/95610083882?pwd=PVSCthGKcIVFag0w9JfFGMc83cIEfl.1

Proiectele de hotărâre se referă la repartizarea Excedentului bugetar al municipiului Arad pe anul 2024, rămas nerepartizat, prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 3/13.01.2025, în sumă de 13.849.026,19 lei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre i la repartizarea pe obiective şi cheltuieli de investiţii a disponibilului rămas nerepartizat, existent la 31 decembrie 2024, destinat pentru finanţarea cheltuielilor secţiunii de dezvoltare.

Proiectele se referă și la aprobarea Veniturilor bugetului local pentru anul 2025, în sumă de 1.301.200,03 mii lei, și  al Cheltuielilor bugetului local pentru anul 2025, în sumă de 1.329.297,63 mii lei, precum și la aprobarea  creditelor de angajament și a creditelor bugetare detaliate pe ordonatori de credite de la capitolele bugetare.

Persoanele interesate să prezinte verbal propuneri în cadrul dezbaterii publice vor avea la dispoziție 5 minute pentru prezentare. Aceste persoane sunt rugate să se înregistreze online la adresa de e-mail dezbaterepublica@primariaarad.ro sau direct la sediul instituției-Primăria Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 73, Palatul Cenad, la Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30, persoana de contact: consilier juridic Compartimentul Asistență Juridică, Direcția Comunicare - Antonina Bulboacă, telefon 0257/281.850, int. 304, precum și la data dezbaterii publice, la sala de ședință. 

Sugestii se pot depune, până în data de 23.03.2025, la link-ul:

https://www.primariaarad.ro/dm_arad/portal.nsf/AllByUNID/C93732E213DBDCA1C2258934004804A7?OpenDocument

Proiectul poate fi consultat la link-ul următor:

https://www.primariaarad.ro/dm_arad/portal.nsf/AllByUNID/transparenta-decizionala--2025-00046176?OpenDocument

 


Scrie un comentariu

trimite