Degeaba ești la cârmă dacă e stricat GPS-ul
Chindia Târgoviște - UTA 1-0
Pe parcursul transmisiei de la Ploiești a meciului Chindia Târgoviște- UTA, crainicul partidei a repetat , de vreo două –trei ori, ”UTA este la cârma jocului”. Și pe bună dreptate. A observat bine. Dar cârma nu se afla în mâini ( picioare) bune. Cu toate că aveau cârma la dispoziție, jucătorii ”Bătrânei Doamne” navigau în haos, nu-și găseau porturile( porțile) de acostare. Ba își loveau vasul de insule pustii, ba de aglomerări de stânci, ba apărea ( apăra) unul Căbuz care spunea răspicat ” Pe-aici nu se trece”.
Doar portul ( spațiul acela cu ațe) mult visat nu se arăta. Adevărul e că Badea, căpitanul de vas, avea angajați , acolo în față, la proră, doar mateloți lipsiți de experiență. Cardoso titularizat deodată și pus să patruleze pe tribordul navei, Otele pus să spele babordul din stânga punții , supravegheați de șeful echipajului, Ubbink. Doar supravegheați , nu și ajutați.
Mus-ul Miculescu , numit special pentru a zări cât mai repede porturile ( porțile) pentru acostare s-a pierdut , încet, încet , în ceață. Ceilalți marinari, ruși , albanezi, croați, brazilieni, letoni, cei de la cazane, degeaba trăgeau din greu, degeaba încărcau cu combustibil sursele de energie ale navei, vasul lui Ionuț Badea rătăcea în haosul oceanului.
Ba , mai mult, spre finalul dezorientării generale, a apărut și Poliția de Coastă ” bârsană”, cu sirena ei producătoare de fiori și i-a amendat pe mateloții arădeni cu trei puncte ….
Așa ca să se trezească mateloții lui Badea din aiureală și să nu mai navigheze altădată cu un GPS stricat.