ANUNȚ PRIVIND CONTRACTAREA, SESIUNEA DECEMBRIE 2024
CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE ARAD anunţă declanșarea procedurii de contractare în condițiile prevederilor art.198 din Contractul-cadru aprobat prin HG nr.521/2023, pentru următorul domeniu de asistenţă medicală:
-asistență medicală ambulatorie de specialitate pentru specialități paraclinice – radiologie și imagistică medicală.
Procesul de contractare pentru acest domeniu și acest tip de servicii se desfăşoară în cursul lunii decembrie 2024.
Perioada pentru primirea şi înregistrarea cererilor și a documentației pentru contractare este 10 decembrie – 13 decembrie 2024.
Calendarul de contractare, modelul de cerere și opisul documentelor necesare pentru încheierea contractului va putea fi accesat pe site-ul CNAS, începând cu data de 3 decembrie 2024, la adresa http://www.casan.ro, secțiunea CJAS – Anunțuri/Contractări - ARAD. Documentele vor fi transmise doar în format electronic, la adresa de e-mail: contractare@casar.ro, asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal al furnizorului solicitant.