Vremea Romania, Arad 19°C

Stiri Arad

Au fost stabiliți directorii de școli în urma concursului. Vă prezentăm lista completă

Rezultatele finale, stabilite după soluționarea contestațiilor, indică faptul că un număr de 86 de candidați au promovat concursul de ocupare a funcţiilor vacante de director şi director adjunct în școlile arădene. Este vorba de 71 de candidați pentru funcția de director și 15 pentru funcția de director adjunct, ale căror nume se află în tabelele de la finalul acestui articol.

Au fost stabiliți directorii de școli în urma concursului. Vă prezentăm lista completă
Comentează 4

Conform calendarului aprobat prin ordin de ministru, rezultatele finale au fost  validate de consiliul de administrație al  Inspectoratului Școlare Județean Arad, iar cei 86 de candidați promovați vor fi numiţi în funcţie pentru o perioadă de 4 ani, prin decizie a inspectorului școlar general. Aceștia vor încheia un contract de management administrativ-financiar cu primarul sau președintele Consiliului Județean și un contract de management educațional cu inspectorul școlar general.

Contractele de management administrativ-financiar și contractele de management educațional se încheie pe o perioadă de 4 ani pentru persoanele care au mai mult de 4 ani până la împlinirea vârstei legale de pensionare. În situația în care există persoane care au mai puțin de 4 ani până la împlinirea vârstei legale de pensionare, documentele sus-menționate se încheie până la data îndeplinirii condițiilor legale de pensionare și pot fi prelungite prin act adițional pe perioada menținerii ca titular în funcția didactică peste vârsta de pensionare, în condițiile legii. Persoanele care au împlinit deja vârsta de pensionare vor semna contractele de management administrativ-financiar și contractele de management educațional pentru perioada în care-şi vor păstra statutul de titular în învăţământul preuniversitar.

În 21 decembrie, ISJ Arad va emite deciziile de încetare a detașării în interesul învățământului pentru directorii în funcție la acest moment. În paralel, pentru candidații care au promovat concursul, vor fi emise și deciziile de numire pentru funcțiile de director/director adjunct, începând cu data de 9 ianuarie 2017.

Totodată, vor fi aprobate deciziile de numire prin detașare în interesul învățământului până la organizarea concursului, dar nu mai târziu de sfârșitul anului școlar 2016-2017, pentru cele funcțiile rămase vacante după validarea rezultatelor finale. Potrivit metodologiei de concurs, în aceste funcții nu vor fi numite persoanele care până la organizarea concursului au ocupat poziții de director sau de director adjunct în unitatea de învățământ respectivă și nu au participat la concurs, respectiv persoanele care s-au prezentat la concurs, dar nu au fost admise.

Galerie foto (4)

Articole asemanatoare

Scrie un comentariu

trimite

Inchide